ZWROTY I WYMIANA PRODUKTU



Możesz zwrócić lub wymienić zamówione produkty!


ZWROT- ODSTĄPIENIE OD UMOWY



Przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Możesz zwrócić produkt jeżeli nie spełnił on Twoich oczekiwań, jest niezgodny z zamówieniem lub po prostu rozmyśliłeś/-aś się z zakupu.

Odstąpienie od umowy możliwe jest tylko wtedy, gdy zakup dokonany był przez osobę prywatną lub jednoosobową działalność gospodarczą (nie dotyczy produktów związanych bezpośrednio z działalnością firmy). Produkt nie może posiadać oznak użytkowania, nie może być uszkodzony i musi posiadać oryginalne opakowanie.



Projekt bez tytułu(36).png


Jak zwrócić produkt?

  • Zapakuj zwracane produkty wraz z dowodem zakupu oraz dołącz uzupełniony formularz dostępny tutaj.
  • Zgłoś mailowo chęć zwrotu na adres: sklep[at]supron1.com.pl
  • Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki - rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folię i oklejenie go taśmą.
  • Zwrot wyślij na adres Magazyn SUPRON1 ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz,
    tel. 32 64 55 222
  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem, usługą
    "e-przesyłka" lub doręczanych do paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
  • Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na magazyn.





WYMIANA PRODUKTU



W sklepie online SUPRON1 wymiana produktu polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.


Projekt bez tytułu(36).png


Jak wymienić produkt?



  • Zapakuj produkty do wymiany wraz z dowodem zakupu oraz dołącz uzupełniony formularz zwrotu dostępny tutaj
  • Zgłoś nam mailowo chęć wymiany na adres sklep[at]supron1.com.pl
  • Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki — rekomendujemy owinięcie pudeł w papier lub folie oraz oklejenie go taśmą
  • Zwrot wyślij na adres Magazyn SUPRON1 ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz,
    tel. 32 64 55 222
  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem, usługą
    "e-przesyłka" lub doręczonych do paczkomatów. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
  • Złóż nowe zamówienie — Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar, kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).