SERWIS I REKLAMACJE
Zadbamy o to, żeby wszystko działało prawidłowo!
KONTAKT Z NASZYM SERWISEM
Jeśli zauważyłeś, że zakupiony przez Ciebie sprzęt nie działa prawidłowo, to trafiłeś we właściwe miejsce, aby zająć się tą sprawą. Pomożemy Ci uporać się problemem tak, aby jak najszybciej przywrócić sprzęt do sprawnego funkcjonowania.
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Dla zamówień złożonych przez sklep internetowy:
- Wypełnij zgłoszenia reklamacji poprzez swoje Konto Klienta w naszym sklepie, zaloguj się do swojego konta i zgłoś reklamacje tutaj
Dla pozostałych zamówień:
- Prześlij do nas mailowo na adres: sklep[at]supron1.com.pl wypełnione Zgłoszenie reklamacji wg formularza dostępnego tutaj
- Po potwierdzeniu przyjęcia reklamacji skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia adresu oraz szczegółów wysyłki uszkodzonego sprzętu.
ILE CZASU POTRWA ROZPATRZENIE REKLAMACJI?
Postaramy się, aby twoja reklamacja była rozpatrzona w możliwie jak najkrótszym czasie.
Informację zwrotną na temat reklamacji otrzymasz do 14 dni kalendarzowych. Potrzebujemy czasu na zapoznanie się z problemem, skonsultowanie go z producentem i zaproponowanie możliwie najlepszego rozwiązania