SERWIS I REKLAMACJE



Zadbamy o to, żeby wszystko działało prawidłowo!

KONTAKT Z NASZYM SERWISEM

Jeśli zauważyłeś, że zakupiony przez Ciebie sprzęt nie działa prawidłowo, to trafiłeś we właściwe miejsce, aby zająć się tą sprawą. Pomożemy Ci uporać się problemem tak, aby jak najszybciej przywrócić sprzęt do sprawnego funkcjonowania.


Projekt bez tytułu(42).png

KROK 1 ZADZWOŃ LUB NAPISZ DO NAS

Wiele problematycznych sytuacji ze sprzętem jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie poprzez rozmowę telefoniczną lub komunikację mailową. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, a zostaniesz skierowany do opiekuna produktu, który postara się pomóc w usunięciu usterki.





ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

Jeśli nie uda nam się pomóc zdalnie, nasz dział techniczny poprosi Cię o:

  • wypełnienie Zgłoszenia reklamacji poprzez Konto Klienta w naszym sklepie (dla produktów zakupionych online)
  • lub o przesłanie do nas mailowo wypełnionego Zgłoszenia reklamacji wg formularza dostępnego tutaj
  • Po potwierdzeniu przyjęcia reklamacji skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia adresu oraz szczegółów wysyłki uszkodzonego sprzętu.

Ile czasu potrwa rozpatrzenie reklamacji?

Postaramy się, aby twoja reklamacja była rozpatrzona w możliwie jak najkrótszym czasie.

Informację zwrotną na temat reklamacji otrzymasz do 14 dni kalendarzowych. Potrzebujemy czasu na zapoznanie się z problemem, skonsultowanie go z producentem i zaproponowanie możliwie najlepszego rozwiązania