Rozmiar
|
|
|
Uniwersalny |
|
|
Certyfikaty i Normy
|
|
|
EN13911 |
|
|
Waga
|
|
|
|
całkowita: 4.25 kg |
|
Warstwa zewnętrzna
|
|
|
100% Kermel Viscose Rib |
|
|
Wymiary
|
|
|
|
głowicy: 32x5.7x8.9 cm |
(po złożeniu) 365×215×195 mm |
CNBOP
|
|
|
Brak |
|
|
Długość
|
|
200 cm |
|
całkowita: 81 cm |
|
Materiał
|
|
taśma 100% poliester |
|
Głowica: najwyższej jakości stal narzędziowa 4140. Rękojeść: drewno hikorowe |
|
Gramatura
|
|
|
220g/m2 |
|
|
Inne
|
|
Norma (mocowanie sprzętu) EN 12 195-2 03/2001 |
Elastyczny otwór twarzowy |
|
|
Warstwa wewnętrzna
|
|
|
100% Kermel Viscose Rib |
|
|
Szerokość
|
|
2,5 cm |
|
|
|
Model silnika
|
|
|
|
|
3511 |
Przekątna
|
|
|
|
|
Rozstaw osi po przekątnej 668 mm |
Maksymalna prędkość wznoszenia
|
|
|
|
|
6 m/s, 5 m/s |
Maksymalna prędkość opadania
|
|
|
|
|
6 m/s, 5 m/s; w przechyle 7 m/s |
Maksymalna prędkość lotu
|
|
|
|
|
w poziomie: 23 m/s |
Maksymalna odporność na wiatr
|
|
|
|
|
15 m/s 12 m/s podczas startu i lądowania |
Maksymalny czas lotu
|
|
|
|
|
41 min |
Maksymalny czas zawisu
|
|
|
|
|
36 min |
Maksymalny kąt nachylenia
|
|
|
|
|
35° (tryb N i włączony przedni system wizyjny: 25°) |
Maksymalna prędkość kątowa
|
|
|
|
|
Oś Pitch: 150°/sek Oś Yaw: 100°/sek |
GNSS
|
|
|
|
|
GPS+Galileo+BeiDou+GLONASS (GLONASS jest obsługiwany tylko wtedy, gdy włączony jest moduł RTK) |
Dokładność zawisu
|
|
|
|
|
(bezwietrznie lub delikatny wiatr) Pionowo: ±0,1 m (włączony system wizyjny); ±0,5 m (tryb N z GPS); ±0,1 m (RTK) Poziomo: ±0,3 m (włączony system wizyjny); ±1,5 m (tryb N z GPS); ±0,1 m (RTK) |
Zakres temperatury pracy
|
|
|
|
|
-20° do 50°C |
Pamięć wewnętrzna
|
|
|
|
|
Brak |
Model silnika
|
|
|
|
|
silników: 3511 |
Model śmigieł
|
|
|
|
|
1671 1676 do lotów na dużej wysokości (nie wchodzą w skład zestawu) |
|
|
|
|
|
|